綠色小羊: beautiful sunday
RSS

beautiful sunday

20090509

我的婆婆也就是小多多的阿嬤~
每天都哼這首歌陪伴小多多進入夢鄉
這是寶貝兒子的搖籃曲..嗯~兒子很喜歡聽呢!
婆婆好厲害,高昂澎湃的音樂改編成搖籃曲也很好聽喔^^

請聽


或是按下面的三角型



Sunday 美麗的星期天 midi from: midi音樂廳
Singer: Daniel Boone 丹尼爾潘 

Sunday morning up with the lark. 星期天早上和雲雀一起早起
I think I‘ll take a walk in the park. 我想我要到公園散步一下
Hey hey hey, it‘s a beautiful day. 嘿嘿嘿,真是美麗的一天
I‘ve got someone waiting for me. 我有某人在等我
And when I see her I know that she‘ll say, 當我看到她我知道她會說
“Hey hey hey, it‘s a beautiful day!” 嘿嘿嘿,真是美麗的一天

* Ha ha ha, beautiful Sunday. 哈哈哈,美麗的星期天
This is my, my , my beautiful day. 這是我、我、我的美麗的一天
When you said, said, said 當你說、說、說
Said that you love me, 說你愛我
Oh, my, my, my, it‘s a beautiful day.* 嘿嘿嘿,真是美麗的一天

Birds are singing, you by my side. 鳥兒正唱著歌,你在我身旁
Let‘s take a car and go for a ride. 咱們找輛車,去兜兜風
Hey hey hey, it‘s a beautiful day! 嘿嘿嘿,真是美麗的一天
We‘ll drive on and follow the sun, 我們要一直開著車跟著太陽
making Sunday go on and on. 讓星期天一直持續下去
Hey hey hey, it‘s a beautiful day. 嘿嘿嘿,真是美麗的一天

Repeat * twice


===
===
===

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 意見: