綠色小羊: 窈窕美眉-Pretty Boy
RSS

窈窕美眉-Pretty Boy

20090522

快樂星期五,蘋果線上廣播聽到這首Pretty Boy
好聽好聽~好久沒聽到的聲音,依然百聽不厭
與大家做個周末分享,希望大家聽了都有好心情喔^^



http://www.youmaker.com/

轉載自http://www.youmaker.com/video/sa?id=5cacec8a0da44dae8dedea49b4f4dca3001


窈窕美眉-Pretty Boy

I lie awake at night 晚上我清醒著躺在床上
See things in black and white 世界對我來說只有黑與白
I've only got you inside my mind 我的腦中盡是你
You know you have made me blind 你讓我眼中只有你

I lie awake and pray 我清醒的躺在床上並祈禱
That you will look my way 祈禱你會看向我
I have all this longing in my heart 我的心中充滿渴望
I knew it right from the start 我打從一開始就知道

Oh my pretty pretty boy I love you 我的美美少男,我愛你
Like I never ever loved no one before you 在你之前我從未這樣愛過一個人
Pretty pretty boy of mine 我的美美少男
Just tell me you love me too 告訴我你也愛我
Oh my pretty pretty boy 我的美美少男
I need you 我需要你
Oh my pretty pretty boy I do 我的美美少男,是真的
Let me inside 讓我進來
Make me stay right beside you 讓我留在你身旁

I used to write your name 我曾經寫下你的名子
And put it in a frame 並把它框起來
And sometime I think I hear you call 有時我覺得聽到你的呼喚
Right from my bedroom wall 就在我房間裡

You stay a little while 你待了一會兒,
And touch me with your smile 用你的微笑打動我的心
And what can I say to make you mine 我該說什麼才能打動你的心
To reach out for you in time 才能及時擄獲你

Oh my pretty pretty boy I love you我的美美少男,我愛你
Like I never ever loved no one before you在你之前我從未這樣愛過一個人
Pretty pretty boy of mine我的美美少男
Just tell me you love me too告訴我你也愛我
Oh my pretty pretty boy我的美美少男

I need you我需要你
Oh my pretty pretty boy I do 我的美美少男,是真的
Let me inside 讓我進來
Make me stay right beside you 讓我留在你身旁

Bridge (重複)(不用唱)
Oh pretty boy美美少男
Say you love me too說你也愛我

Oh my pretty pretty boy I love you我的美美少男,我愛你
Like I never ever loved no one before you在你之前我從未這樣愛過一個人
Pretty pretty boy of mine我的美美少男
Just tell me you love me too告訴我你也愛我
Oh my pretty pretty boy我的美美少男
I need you我需要你
Oh my pretty pretty boy I do我的美美少男,是真的
Let me inside讓我進來
Make me stay right beside you讓我留在你身旁



===
===
===

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 意見:

匿名 提到...

pretty "boy" 是美眉 還是 歌詞中的"美美少年" 現在都基因錯亂了...

小綠 提到...

我記得"窈窕美眉M2M"這是一個團體的名字-而"Pretty boy"是他們這個團體所演唱的歌曲名稱!所以應該沒有基因錯亂的問題喔~